Virš 758 AG turintis Chevrolet Corvette C6 ZR1

Vokietijos tiuningo kompanija TIKT prisilietė prie Chevrolet Corvette C6 ZR1 variklio. Rezultatas neblogas! 6,2 litrų darbinio tūrio LS9 variklis gavo 758 arklius. Tai 119 AG daugiau nei originale. Atrodo nieko tokio. Tačiau paskaitykite kokius pakeitimus turėjo atlikti inžinieriai, kad pasiektų tokį rezultatą. Juk šis variklis jau gamykloje privestas iki maksimalios naudingumo ribos.

Praktiškai buvo perrinkti automobilio variklio "viduriai". Teko keisti variklio cilindrų galvutes ir velenėlius. Kad padidinti kompresijos suspaudimo laipsnį teko keisti vožtuvų spyruokles. Kas be ko teko modernizuoti išmetimo sistemą. Iškilo didelė automobilio variklio kaitimo problema. Teko perdaryti visą aušinimo sistemą, kuri po patobulinimų talpino 4 kartus daugiau skysčių nei standartinė. Taip buvo išvengta variklio perkaitimo ir sprogimo galimybės.

Chevrolet Corvette C6 ZR1 projektą užbaigė išorės tobulinimo darbai. Naujos pakabos pagalba automobilis tapo 50 milimetrais žemesnis. Buvo apautas naujais Zerra Ultralight Evo 2 ratlankiais. Taip pat gavo naujus, našesnius, stabdžius. Kas be ko į akis krenta naujas, sportinis, galinis sparnas.








Komentarai (3)

Arturas 2012-02-25 21:35
durniukai:D
Paulius 2012-01-31 08:10
Graži :)
cool 2012-01-30 18:02
neblogas tik maniske nepadeitu neikaip

Kategorijos