Dyzelinis variklis švenčia jubiliejų
|
1892 metais į patentų biurą kreipėsi Vokietijos inžinierius Rudolph Diesel. Tada buvo užpatentuotas jo naujai sugalvotas savaiminio užsidegimo vidaus degimo variklis. Paprasčiau tariant - dyzelinis variklis. Šiam išradimui jau 120 metų.
Patentas buvo išduotas 1892 metais, tačiau variklis sukonstruotas tik po 1 metų. Rudolph Diesel buvo ne tik išradėjas. Jis daug laiko praleisdavo tarp žmonių - buvo labai socialus. Savo išradimą jis norėjo skirti smulkiems gamintojams, verslininkams ir amatininkams. Mažas, taupus ir paprastas variklis būtų pastūmėjęs smulkų verslą į priekį. Tokia buvo Rudolph Diesel vizija.
Šiandien matome, jog dyzeliniai varikliai yra svarbi pasaulio dalis. Pradžioje varikliai tarnavo socialiniais tikslais: vežiojo krovinius, žmones. Dyzelinis variklis - tikras darbinis arklys. Kuo toliau, tuo labiau dyzelinis variklis tampa geidžiamas. Net sportiniuose automobiliuose pradėti montuoti dyzeliniai varikliai. Modernios technologijos juos daro ne tik galingus ir vikrius, bet ir ekologiškus.
|
Komentarai
Kategorijos
- BMW i8 - koncepcinis sportinis hibridas
- Jolene Van Vugt ir jos rekordas ant tualeto
- 10 naujų automobilių, kuriuos dažniausiai vairuoja moterys
- Naujas dainos klipas primena kultinį arabišką driftą
- BMW 323i atgimimas
- Nissan Skyline GT-R, turintis 1000 AG
- Kur pigiausi degalai?
- Vampyrai renkasi Audi
- Hong Konge sudaužyta Pagani Zonda
- Rimti ir nuostabūs automobilių paveikslai