Mazda 3 apžvalga
|
Žvelgiant į automobilį, pirmiausia į akis krinta milžiniška „šypsena“. Šiais finansiškai sunkiais laikais, labai malonu, kad bent kažkas šypsosi, tačiau su grotelėmis truputį persistengta. Tokia kritika girdima iš daugybės šį automobilį mačiusių žmonių. Kėbulo linijos liko panašios į pirmos kartos Mazda 3. Automobilis atrodo veržliai. Šoninė automobilio linija nuožulni, o ratų arkos plačios. Automobilio galas atrodo daug gražiau nei priekis.
Mazda 3 subalansuota smagiam vairavimui. Net silpniausias 1,6 litro benzininis variklis, turintis 105 AG yra gana veržlus ir nereikliam vairuotojui tikrai jo pakanka. Kiek nuliūdina įsibėgėjimas nuo 0 iki 100km/h – 12,2 sekundės, tačiau važiuojant to nesijaučia ir automobilis daug greičiau veržiasi į priekį, nei klasės konkurentai.
Gamintojas deklaruoja 6,3l vidutines kuro sąnaudas. Skeptikai sakys, kad tai neįmanoma, bet ilgiau pasivažinėjus šiuo automobiliu tampa aišku, kad šie skaičiai gana realūs. Variklis veržlus, todėl nereikia persistengti ir sukti variklio aukštais sūkiais – štai tada ir pasireiškia didžiausias ekonomiškumas. Vidurinis variantas šiam automobiliui yra 2,0 litro 150 AG benzininis variklis. Norintys važinėti su automatine pavarų dėže suvartos apie 8 litrus kuro 100km, o su mechanine 6-ių pavarų – apie 7 litrus kuro. Ir su mechanine ir su automatine pavarų dėže įsibėgėjimas iki 100 km/h trunka apie 10 sekundžių. Konkurentai su panašaus galingumo varikliais pasirodo geriau.
Dyzelinių automobilių mėgėjai Lietuvoje galės automobilį įsigyti tik su 1,6 dyzeliniu varikliu. Šis variklis taip pat montuojamas Peugeot, Citroen, Ford ir Volvo automobiliuose. Praktika parodė, kad variklis gana patvarus. Problemos atsiranda tik tada, kai vairuotojai pradeda nesilaikyti rekomendacijų ir alyvą varikliui renkasi ne gamintojo rekomenduotą. Jis komplektuojamas su 6-ių pavarų mechanine pavarų dėže ir suvartoja apie 4,5 litro kuro.
Pasaulinėje rinkoje galima rasti Mazda 3 su 2,2 litro dyzeliniu varikliu. Tokie egzemplioriai į mūsų kraštus atriedės tik naudoti iš kitų šalių. Toks variantas buvo ir su pirmąją Mazda 3 karta, kai 2,0 litro dyzelinis variklis arčiausiai buvo tik Lenkijoje. Sportiška versija MPS turi tą patį variklį, kaip ir anksčiau – tai 2,3 litro su turbina, išvystantis 260 AG.
Kadangi automobilis tapo lengvesnės, jo dinaminės savybės su šiuo varikliu dar geresnės. Mazda šioje vietoje neprašovė, kaip Honda su 8-os kartos Civic Type-R. Mazda 3 MPS nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 6 sekundes. Kuro sąnaudos – apie 10 litrų. Sukimo momentas įspūdingas – 380 Nm esant 3000 aps./min.
Toliau skaitykite čia.
Toliau skaitykite čia.
Mazda 3 subalansuota smagiam vairavimui. Net silpniausias 1,6 litro benzininis variklis, turintis 105 AG yra gana veržlus ir nereikliam vairuotojui tikrai jo pakanka. Kiek nuliūdina įsibėgėjimas nuo 0 iki 100km/h – 12,2 sekundės, tačiau važiuojant to nesijaučia ir automobilis daug greičiau veržiasi į priekį, nei klasės konkurentai.
Gamintojas deklaruoja 6,3l vidutines kuro sąnaudas. Skeptikai sakys, kad tai neįmanoma, bet ilgiau pasivažinėjus šiuo automobiliu tampa aišku, kad šie skaičiai gana realūs. Variklis veržlus, todėl nereikia persistengti ir sukti variklio aukštais sūkiais – štai tada ir pasireiškia didžiausias ekonomiškumas. Vidurinis variantas šiam automobiliui yra 2,0 litro 150 AG benzininis variklis. Norintys važinėti su automatine pavarų dėže suvartos apie 8 litrus kuro 100km, o su mechanine 6-ių pavarų – apie 7 litrus kuro. Ir su mechanine ir su automatine pavarų dėže įsibėgėjimas iki 100 km/h trunka apie 10 sekundžių. Konkurentai su panašaus galingumo varikliais pasirodo geriau.
Dyzelinių automobilių mėgėjai Lietuvoje galės automobilį įsigyti tik su 1,6 dyzeliniu varikliu. Šis variklis taip pat montuojamas Peugeot, Citroen, Ford ir Volvo automobiliuose. Praktika parodė, kad variklis gana patvarus. Problemos atsiranda tik tada, kai vairuotojai pradeda nesilaikyti rekomendacijų ir alyvą varikliui renkasi ne gamintojo rekomenduotą. Jis komplektuojamas su 6-ių pavarų mechanine pavarų dėže ir suvartoja apie 4,5 litro kuro.
Pasaulinėje rinkoje galima rasti Mazda 3 su 2,2 litro dyzeliniu varikliu. Tokie egzemplioriai į mūsų kraštus atriedės tik naudoti iš kitų šalių. Toks variantas buvo ir su pirmąją Mazda 3 karta, kai 2,0 litro dyzelinis variklis arčiausiai buvo tik Lenkijoje. Sportiška versija MPS turi tą patį variklį, kaip ir anksčiau – tai 2,3 litro su turbina, išvystantis 260 AG.
Kadangi automobilis tapo lengvesnės, jo dinaminės savybės su šiuo varikliu dar geresnės. Mazda šioje vietoje neprašovė, kaip Honda su 8-os kartos Civic Type-R. Mazda 3 MPS nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 6 sekundes. Kuro sąnaudos – apie 10 litrų. Sukimo momentas įspūdingas – 380 Nm esant 3000 aps./min.
Toliau skaitykite čia.
Toliau skaitykite čia.
|
Kategorijos
Populiariausios įvairenybės
- BMW i8 - koncepcinis sportinis hibridas
- Jolene Van Vugt ir jos rekordas ant tualeto
- 10 naujų automobilių, kuriuos dažniausiai vairuoja moterys
- Naujas dainos klipas primena kultinį arabišką driftą
- BMW 323i atgimimas
- Nissan Skyline GT-R, turintis 1000 AG
- Kur pigiausi degalai?
- Vampyrai renkasi Audi
- Hong Konge sudaužyta Pagani Zonda
- Rimti ir nuostabūs automobilių paveikslai