Naudotas Jaguar X-Type
|
Jaguar X-Type pasirodė 2001 metais Ženevos automobilių parodoje. Šiam modeliui priklausė konkuruoti rinkoje su Audi A4, BMW 3er ir Mercedes-Benz C klase. Tuo metu Jaguar priklausė Ford, todėl gamybai buvo pasirinkta Ford CD132 bazė, ant kurios buvo gaminamas Ford Mondeo Mk3. Ant tokios bazės surinktas automobilis nebuvo toks komfortiškas, kaip konkurentai.
Didesnis minusas tuometinėje rinkoje buvo tai, kad automobilis buvo varomas tik priekiniais ratais. Beveik visi konkurentai rinkoje turėjo analogą su 4 varančiaisiais ratais. Tik 2004 metais pasirodė X-Type versija su 4 varančiais ratais. Geresnė salono medžiagų kokybė ir garso izoliacijos panaudojimas šį vidutinės klasės dydžio automobilį pakėlė aukščiau nei Ford Mondeo, kurio pagrindu ir buvo sukurtas šis automobilis.
Geriausia ką galima įžvelgti perkant tokį automobilį – eksploatavimas nebus brangus. Visa važiuoklė paprasta ir tinka nuo Ford Mondeo. Dažniausiai susidėvi pusašių lankstai ir atraminės amortizatorių gumos. Dėl nemalonaus garso iš važiuoklės taip pat gali būti kaltos stabilizatoriaus įvorės. Jeigu kartais bijote, kad perkant detalę parduotuvėje iš jūsų paims daugiau, nei jūs norite sumokėti, galite pirkti detales nuo Mondeo. Vienas paprastas pavyzdys: Jaguar priekinės stabdžių kaladėlės kainuoja apie 140 lt, tokios pat kaladėlės tik jau Ford – apie 80 lt.
Reikėtų paminėti, kad aptariamas modelis yra pirmasis Jaguar istorijoje su dyzeliniu varikliu. Šis 2,0 litro 130AG dyzelinis variklis yra toks pat, kokį rasite Ford Mondeo ar net Transit automobiliuose. Vėlesni 2,2 litro dyzeliniai varikliai yra tik šiek tiek perdirbta 2,0 litro Duratorq versija. Varikliai didelių problemų nekelia. Genda purkštukai, turbokompresoriai. Kitaip sakant, jautriausios Common-Rail tipo variklių vietos.
Dinamika vidutinė, o kuro sąnaudos nedidelės. Automobiliui pakaks 6 litrų dyzelino. 2,2 litro varikliai sudegina apie 0,5 litro kuro daugiau, tačiau jie ir galingesni. Versija be DPF filtro turi 155AG, o su DPF filtru – 145 AG. Benzininiai varikliai daug galingesni. Taupuolius vertėtų perspėti, kad nusipirkus benzininį 2,0 litro V6 variklį nė kiek nesutaupysite. Jo kuro sąnaudos tokios pačios, kaip ir 2,5 litro V6. Didžiausia dilema iškyla tarp 2,5 V6 ir 3,0 V6. 2,5 litro variklis išvysto 193 AG ir 241 Nm sukimo momentą. 3,0 litro V6 variklis turi 228AG ir 279 Nm sukimo momentą. Skirtumas atrodo nedidelis, tačiau dinamikos atžvilgiu ji jaučiasi. Pasirinkę silpnesnį variklį galite sutaupyti apie 3 litrus kuro 100 km.
Toliau skaitykite čia.
Didesnis minusas tuometinėje rinkoje buvo tai, kad automobilis buvo varomas tik priekiniais ratais. Beveik visi konkurentai rinkoje turėjo analogą su 4 varančiaisiais ratais. Tik 2004 metais pasirodė X-Type versija su 4 varančiais ratais. Geresnė salono medžiagų kokybė ir garso izoliacijos panaudojimas šį vidutinės klasės dydžio automobilį pakėlė aukščiau nei Ford Mondeo, kurio pagrindu ir buvo sukurtas šis automobilis.
Geriausia ką galima įžvelgti perkant tokį automobilį – eksploatavimas nebus brangus. Visa važiuoklė paprasta ir tinka nuo Ford Mondeo. Dažniausiai susidėvi pusašių lankstai ir atraminės amortizatorių gumos. Dėl nemalonaus garso iš važiuoklės taip pat gali būti kaltos stabilizatoriaus įvorės. Jeigu kartais bijote, kad perkant detalę parduotuvėje iš jūsų paims daugiau, nei jūs norite sumokėti, galite pirkti detales nuo Mondeo. Vienas paprastas pavyzdys: Jaguar priekinės stabdžių kaladėlės kainuoja apie 140 lt, tokios pat kaladėlės tik jau Ford – apie 80 lt.
Reikėtų paminėti, kad aptariamas modelis yra pirmasis Jaguar istorijoje su dyzeliniu varikliu. Šis 2,0 litro 130AG dyzelinis variklis yra toks pat, kokį rasite Ford Mondeo ar net Transit automobiliuose. Vėlesni 2,2 litro dyzeliniai varikliai yra tik šiek tiek perdirbta 2,0 litro Duratorq versija. Varikliai didelių problemų nekelia. Genda purkštukai, turbokompresoriai. Kitaip sakant, jautriausios Common-Rail tipo variklių vietos.
Dinamika vidutinė, o kuro sąnaudos nedidelės. Automobiliui pakaks 6 litrų dyzelino. 2,2 litro varikliai sudegina apie 0,5 litro kuro daugiau, tačiau jie ir galingesni. Versija be DPF filtro turi 155AG, o su DPF filtru – 145 AG. Benzininiai varikliai daug galingesni. Taupuolius vertėtų perspėti, kad nusipirkus benzininį 2,0 litro V6 variklį nė kiek nesutaupysite. Jo kuro sąnaudos tokios pačios, kaip ir 2,5 litro V6. Didžiausia dilema iškyla tarp 2,5 V6 ir 3,0 V6. 2,5 litro variklis išvysto 193 AG ir 241 Nm sukimo momentą. 3,0 litro V6 variklis turi 228AG ir 279 Nm sukimo momentą. Skirtumas atrodo nedidelis, tačiau dinamikos atžvilgiu ji jaučiasi. Pasirinkę silpnesnį variklį galite sutaupyti apie 3 litrus kuro 100 km.
Toliau skaitykite čia.
|
Komentarai
Kategorijos
Populiariausios įvairenybės
- BMW i8 - koncepcinis sportinis hibridas
- Jolene Van Vugt ir jos rekordas ant tualeto
- 10 naujų automobilių, kuriuos dažniausiai vairuoja moterys
- Naujas dainos klipas primena kultinį arabišką driftą
- BMW 323i atgimimas
- Nissan Skyline GT-R, turintis 1000 AG
- Kur pigiausi degalai?
- Vampyrai renkasi Audi
- Hong Konge sudaužyta Pagani Zonda
- Rimti ir nuostabūs automobilių paveikslai