4WD Ferrari FF testas sniege

Vienas pirmųjų 4 ratais varomų Ferrari FF pritaikytas ne slysti, o kuo stabiliau įveikti posūkius. Tiesa ši AWD sistema nėra įprasta. Paprastai Ferrari FF yra varomais galiniais ratais, kaip ir dauguma Ferrari. Tačiau, kai galiniai ratai ima slysti tada įsijungia automobilio priekinis tiltas, taip automobilį "ištraukdamas" iš perteklinio pasukamumo. Šią sistemą testuoja 1978 metų Pasaulio ralio čempionas Markku Alen.

 

Komentarai (8)

linnuxx1313 2012-04-08 20:23
kaskaip ir man neatrode ispudingai,garsas su vaizdu nesutampa,gerai isiziurekit vietomis kai gala parodo uzsidega stopai,o garsas toks kad butu pedalas iki galo,as speju kad greitis netoks ir ispudingas,kaip ferari,kregzde ir ta geriau ar koks subaru padriftintu
supeerrrrrrrrrrrrr
Vedes as dar grazesnis;) 2012-02-14 01:02
nieko gero tik kad padangos labai geros. ir stowi ant kelio kaip prikalta
Ignas 2012-02-13 20:28
Kazkaip nelabai man, nezinau ar tik susukta nelabai ar kas yra, matos kad visos stabiluma uztikrinancios sitemos sujungtos ir neleidzia automobiliui slysti sonu, o vairuotojui isnaudot potecialo, visgi is ferrari tikejaus daugiau. O Teddy kurioj vietoj cia Aston Martin matosi? :O
Teddy 2012-02-13 18:20
Kebula nusiziurejo nuo Aston Martin, tik gala labiau papute ir jau afygiena masina sukure.
LIKE 2012-02-13 17:36
GERAS APARATAS A
dg 2012-02-13 12:03
Ka tu supranti,apie masinas,turetum toki ferrari is laimes sau nusiciultum.Cia kalbama ir pateikta ne grozis,o pati sistema.Rasai,kad rasytum,nei bandei nei zinai.Sek i golfa koki pasileisk savo bum bum,ir mink is komentaru.
dg 2012-02-12 10:25
prastas

Kategorijos