Istorija apie Nissan laimėjusį Daytona 24 varžybas

9-asis dešimtmetis buvo sunkus ne tik Lietuvoje. Amerikoje tuo metu buvo finansinių problemų nekilnojamo turto srityje, vertybinių akcijų biržoje ir valstybės biudžete. Daytona lenktynės įvyko tik per stebuklą. Jas sutiko finansuoti Rolex. Jei ne šis rėmėjas, vargu ar lenktynės būtų įvykusios.

1992 metais startavo tik 49 automobiliai. Vienas iš jų - debiutantų iš Japonijos, Nissan-Nismo komanda, paženklinta 23 numeriu. Jie važiavo prototipu R91CP. Vairuotojai buvo Masahiro Hasemi, Kazuyoshi Hoshino, ir Toshio Suzuki. Tik vienas iš jų turėjo patirties lenktyniaujant JAV. Lenktynių metu, po antrojo rato, Nissan komanda išsiveržė į priekį ir niekada neapleido lyderio pozicijos. Vienintelis automobilis, kuris dar grūmėsi su Nissan, buvo Porsche, deja, kitos dienos rytą automobilis nebeištvėrė ir dėl gedimo pasitraukė iš lenktynių.
Lenktynes laimėjo Nissan. Antroje vietoje atsidūrė Jaguar. Laimėjusi komanda džiūgavo. Tai buvo pirmosios jų varžybos JAV. Kaip vėliau prasitarė komandos nariai, didžiausią pagalbą jiems suteikė automobilyje sumontuoti HID žibintai. Jie leido vairuotojams puikiai matyti tamsoje ir kiaurą parą spausti iš automobilio viską, ką jis gali. Po lenktynių Jaguar siūlė beprotiškus pinigus, kad tik galėtų įsigyti tai, kas buvo sumontuota Nissan automobilio žibintuose.
 

 
Truputis specifikacijos Nissan-Nismo R91CP:
Ilgis/ plotis / aukštis: 4,800/1,990/1,100 mm
Ratų bazė: 2,795mm
Masė: 930kg
Variklis: VRH35Z (V8, DOHC), 3,496 litro
Variklio galingumas: 500kW (680AG)/7,200aps./min.
Variklio sukimo momentas: 784Nm/5,200aps./min
Variklio turbokompresoriai: IHI twin turbo
Transmisija: VGC (5-pavarų)
Stabdžiai: 14colių anglies pluošto
Priekinės padangos (ratlankio dydis): 25.5×12.0×17 (13Jx17)
Galinės padangos (ratlankio dydis): 28.5×14.5×18 (15Jx18)
Padangų tiekėjas: Goodyear
 
 
 

Komentarai

Kategorijos