Mazda 6 – solidi, graži, surūdijusi
|
Mazda 6 atsirado prekyboje 2002 metais. Ji buvo gaminama iki 2008 metų, kol pasirodė naujas modelis. Pirmosios kartos Mazda 6 sulaukė atnaujinimo tik vieną kartą – 2005 metais. Dažniausiai atnaujintas modelis atskiriamas pagal kitokios formos priekinio buferio groteles ir tamsesnius žibintus priekyje ir gale.
Salone centrinės konsolės pilka lakuota panelė pakeista tamsaus lakuoto plastiko. Tai patys pirmi, plika akimi pastebimi skirtumai. Jie labai padeda renkantis naudotą automobilį. Kai kurie pardavėjai nėra tokie dėmesingi smulkmenoms, o kadangi detalės nuo atnaujinto modelio tinka ir prieš atnaujinimą gamintam modeliui – tikrai galima sutikti iš dviejų sulipdytą automobilį.
Mazda 6 buvo gaminama su benzininiais 1,8 litro 120 AG, 2,0 litro 141 AG, po atnaujinimo - 145 AG, 2,3 litro 166 AG, 175 AG, 178 AG ir 3,0 litro V6 222 AG. Pastarasis modelis sutinkamas atkeliavęs iš JAV. Dyzelinių variklių mėgėjai gali rinktis 2,0 litro variklį. Jis buvo kelių galingumų. 120 AG, 136 AG ir 146 AG. Skirtumas tarp jų menkas. Mazda atstovai prasitarė, jog galios 120 AG variklis yra skirtas tam, kad galima būtų išvengti didelių mokesčių kai kuriose rinkose. 146 AG variklį sutiksite tik atnaujintame modelyje. Pačią didžiausią pagarbą tenka atiduoti MPS modeliui, kuris pasirodė 2005 metais. Automobilis turi 2,3 litro variklį su turbina, kuris išvysto 260 AG. Nuo kitų modelių jis skiriasi gražesniais buferiais ir pakilusiu variklio gaubtu, o taip pat visų keturių ratų pavara.
Po pakilusiu variklio gaubtu slepiasi tarpinis oro aušintuvas. Mazda MPS – vienas geriausių sportinių sedanų. Kalbant apie pavarų dėžes – buvo keli variantai. Dažniausiai sutinkami 5-ių bėgių mechaniniai ir 4-ių bėgių automatiniai agregatai. Kiek rečiau sutinkami 5 ar 6 - bėgių automatinės ir 6 -ių bėgių mechaninės pavarų dėžės.
Apie benzininius Mazda variklius daug blogo neįmanoma pasakyti. Gedimai pasitaiko, bet jie nėra dažni. Variklis gali pradėti kelti keistus garsus. Vairo kolonėlė taip pat. 1,8 litro benzininis variklis yra kantrus, paprastas ir nelepus. Jo paskirtis – pasiekti tikslą. Dideliais greičiai erzina padidėjęs triukšmas ir nelabai malonus variklio burzgimas. Dinamikos atžvilgiu šis variklis nuo 0 iki 100 km/h automobiliui leidžia įsibėgėti per 10,7 sek. Vidutinės kiuro sąnaudos – 8 litrai. 2,0 litro variklis truputį dinamiškesnis. 0 – 100 km/h pasiekia per 10 sek, o kuro sąnaudos apie 8,5 litro.
Deja, tokias sąnaudas pasiekti su 2,0 litro ir 2,3 litro varikliais sunku. Jie labai jautrūs vairuotojo temperamentui. Kartais pasitaiko, jog vidutinės sąnaudos gali būti net 15 litrų. Neskubėkit įtarti, jog kažkas blogai su varikliu – pamėginkit važinėti taupiau, pripraskite prie automobilio. Su 2,3 litro varikliu 100 km/h greitis pasiekiamas per 9 sek, su 2,3 litro MPS – 6,5 sek. Truputį daugiau apie MPS Jums papasakos J.Clarkson:
|
Komentarai
Kategorijos
- BMW i8 - koncepcinis sportinis hibridas
- Jolene Van Vugt ir jos rekordas ant tualeto
- 10 naujų automobilių, kuriuos dažniausiai vairuoja moterys
- Naujas dainos klipas primena kultinį arabišką driftą
- BMW 323i atgimimas
- Nissan Skyline GT-R, turintis 1000 AG
- Kur pigiausi degalai?
- Vampyrai renkasi Audi
- Hong Konge sudaužyta Pagani Zonda
- Rimti ir nuostabūs automobilių paveikslai