Fisker - gana retokai mūsuose girdimas automobilių gamintojas, tačiau jis neabejotinai įdomus.
Skaityti toliau »
BAC Mono yra dar vienas super lengvų automobilių klasės konkurentas. Kalba eina apie KTM X-Bow, Ariel Atom ir Caterham. Kuriant tokius automobilius negalvojama, kaip kelionėje jausis uošvienė. Jai tiesiog nėra vietos. Tokių automobilių tikslas - pasiekti super automobilių parametrus taupant automobilio svorį.
Skaityti toliau »
Mini ir rūbų dizaineriai Dsquared pristatė savo požiūrį į Cooper S. Broliai automobilį apginklavo specialia įranga skirta aktyviam poilsiui. Visų pirma pasirūpinta, kad automobiliukas nežlugtų pasukęs nuo asfalto. Kad galėtų nuvažiuoti kuo toliau automobilio gale įtaisyti du papildomi kanistrai benzinui ir dėžė daiktams.
Skaityti toliau »
Visi mes puikiai žinome kelių bulkas Audi 80. Tačiau ar žinote, kad buvo ir mažesniojo 80 sesuo Audi 50? Iš pirmo žvilgsnio ją galima sumaišyti su VW Golf. Tačiau neapsigaukite tai Audi 50. Ji buvo gaminama nuo 1974 iki 1978 metų. Sukurta dizainerio Ludwig Kraus ji buvo parduodama tik Europos rinkai. Buvo galima pasirinkti vieną iš dviejų LS ir GLS variantų.
Skaityti toliau »
DeviantART tinklapyje aptiktas fotografės Julijos Adashevos kelių pastarųjų metų nuotraukas su japoniškais automobiliais Subaru Impreza WRX STI, Nissan Silvia S15 ir Mazda RX-7.
Skaityti toliau »
Zenvo Automotive kompanija buvo įkurta galvoje turint vienintelį tikslą - gaminti rankomis surenkamus, unikalius super automobilius. Tokį tikslą išsikėlė ne karštieji italai ar mėsainius bevalgydami amerikiečiai, o kaimynai danai. Priminsiu, jog Danija - 1,5 karto mažesnė už Lietuvą.
Skaityti toliau »
Nismo turi savo vizija, kaip turi atrodyti GT-R. Ta vizija jau realizuota ir labai materialiu pavidalu prieinama visiems mirtingiesiems, turintiems pakankamai daug konvertuojamos valiutos. Na, o kadangi jau realizuota, tai dalinamės su Jumis.
Skaityti toliau »
Vos 1999 metais Ženevos automobilių parodoje debiutavusi Pagani buvo priimta skeptiškai. Kiekvienais metais atsiranda naujų super automobilių gamintojų, tačiau dauguma jų neišgyvena net pirmų penkių metų. Tačiau Pagani parodė, kad sutelkus dizainą, technologijas ir išmanų verslo planą super automobilių verslas gali klestėti. Per savo gyvavimo kelią Pagani tapo vienu rečiausiu ir geidžiamiausiu labai išskirtinių automobilių gamintojų. Vyriausiojo dizainerio Horacio Pagani dėka šie automobiliai tapo super automobilių dizaino ikona.
Skaityti toliau »

Kategorijos