Vos 1999 metais Ženevos automobilių parodoje debiutavusi Pagani buvo priimta skeptiškai. Kiekvienais metais atsiranda naujų super automobilių gamintojų, tačiau dauguma jų neišgyvena net pirmų penkių metų. Tačiau Pagani parodė, kad sutelkus dizainą, technologijas ir išmanų verslo planą super automobilių verslas gali klestėti. Per savo gyvavimo kelią Pagani tapo vienu rečiausiu ir geidžiamiausiu labai išskirtinių automobilių gamintojų. Vyriausiojo dizainerio Horacio Pagani dėka šie automobiliai tapo super automobilių dizaino ikona.
Skaityti toliau »
Vokiečių kompanija CCG Automotive "pakėlė" variklio galią, nuo 420 ag iki 600 ag.
Skaityti toliau »
Fisker - gana retokai mūsuose girdimas automobilių gamintojas, tačiau jis neabejotinai įdomus.
Skaityti toliau »
Nismo turi savo vizija, kaip turi atrodyti GT-R. Ta vizija jau realizuota ir labai materialiu pavidalu prieinama visiems mirtingiesiems, turintiems pakankamai daug konvertuojamos valiutos. Na, o kadangi jau realizuota, tai dalinamės su Jumis.
Skaityti toliau »
Ekskliuzyvinių ratlankių gamintoja "ADV.1 Wheels" Lamborghini Murcielago "apavė" savo gamintais dviejų atspalvių ratais.
Skaityti toliau »
Zenvo Automotive kompanija buvo įkurta galvoje turint vienintelį tikslą - gaminti rankomis surenkamus, unikalius super automobilius. Tokį tikslą išsikėlė ne karštieji italai ar mėsainius bevalgydami amerikiečiai, o kaimynai danai. Priminsiu, jog Danija - 1,5 karto mažesnė už Lietuvą.
Skaityti toliau »
Per visą auto sporto istoriją buvo nevienas įdomus sprendimas bandant žaisti su aerodinamika. Chaparral 2J Chevrolet vienas iš tų, kuris krenta į akis savo nestandartiniu sprendimu.
Skaityti toliau »
BAC Mono yra dar vienas super lengvų automobilių klasės konkurentas. Kalba eina apie KTM X-Bow, Ariel Atom ir Caterham. Kuriant tokius automobilius negalvojama, kaip kelionėje jausis uošvienė. Jai tiesiog nėra vietos. Tokių automobilių tikslas - pasiekti super automobilių parametrus taupant automobilio svorį.
Skaityti toliau »

Kategorijos