„Hyundai” savininkai Amerikoje lojaliausi, „Ford“ – antroje vietoje

Garsi JAV automobilių rinkos ir vartotojų įpročių analizės agentūra „J.D. Power and Associates“ savo naujausiame automobilių pirkėjų lojalumo tyrime atskleidžia, jog Amerikos pirkėjams vis svarbesnė tampa papildoma automobilio įranga bei išskirtinės vieno ar kito gamintojo automobilių ypatybės. Gamintojai, kuriems pavyksta nustebinti savo klientus naujovėmis, gali tikėtis jų ištikimybės keičiant automobilį į naujesnį. Pernai net 64 proc. „Hyundai“ pirkėjų teigė, kad vėl rinktųsi šio gamintojo automobilį. Antroje vietoje liko dar viena „Inchcape Motors“ atstovaujama automobilių markė – „Ford“. Lojalių „Ford“ savininkų dalis siekė 60 proc. 33 tirtų automobilių gamintojų savininkų lojalumo vidurkis pernai siekė 49 proc. – procentu daugiau nei 2010 metais.
 
„J.D.Power“ lojalumo indeksą skaičiuoja 9 metus. Naujausiame tyrime pažymima, kad vis didesnę pasitenkinimo automobiliu dalį sudaro jo išlaikymo sąnaudų dydis ir jo kaina antrinėje rinkoje. Kitaip tariant, šalia visuomet svarbių patikimumo ir važiavimo kokybės kriterijų, atsiranda ekonominiai faktoriai, kurie padeda nustatyti tikrąją automobilio vertę.
 
„Hyundai“ nepaliauja stebinti. Šiemet amerikinis modelis „Elantra“ tapo Šiaurės Amerikos metų automobiliu, o „i40“ triumfavo Lietuvoje. Naujausi savininkų lojalumo tyrimai patvirtino, kad rinkoje ši markė tampa itin mėgstama. Nuosekliai gerinama kokybė, stulbinanti modelių įvairovė, dėmesys dizainui ir originalioms detalėms turi lemiamą įtaką „Hyundai“ reputacijos stiprėjimui visame pasaulyje. Tuo tarpu „Ford“ visiems įrodė, kad JAV auto gigantus gniuždžiusi krizė šią markę užgrūdino ir šiuo metu „Ford“ yra vienas dinamiškiausių ir novatoriškiausių automobilių gamintojų pasaulyje“, – pažymėjo „Inchcape Motors“ pardavimo ir rinkodaros vadovė.
 
„J.D. Power“ tyrimas pagrįstas 117 tūkst. automobilių savininkų apklausa. Daugiau nei 73 tūkst. iš jų apklausos metu keitė senesnį automobilį į naujesnį.

 

Komentarai

Kategorijos