„Mazda“ sukūrė naujos kartos taupiausią automobilį

„Mazda“ mėgsta stebinti naujovėmis. Šįkart bendrovė sukūrė naujos kartos patį taupiausią „Mazda“ automobilį.

Naujosios kartos ambasadoriais taps „Mazda CX-5“ automobiliai, kurie į augančią Europos kompatiškų SUV visureigių rinką išdidžiai įriedės jau šį pavasarį. „Inchcape Motors“ salonuose Lietuvoje šie modeliai taip pat pasirodys pavasarį. Tai bus pirmasis serijinis „Mazda“ modelis, kuriame diegiamas pilnas SKYACTIV technologijų komplektas, įskaitant variklį, pavarų dėžę, važiuoklę ir kėbulą. Kompaktiškasis visureigis visiškai pateisins prieinamo, malonaus vairuoti, ekonomiško ir aplinkai draugiško automobilio savybes.
 
 
„Mazda CX-5“ variklio duomenys įspūdingi – su dyzelinį SKYACTIV-D 2,2 l variklį turinčiu „Mazda CX-5“ automobiliu – nuvažiuoti 100 kilometrų pakanka vos 4.6 litrų degalų. Šio variklio taupus degalų naudojimas ir išmetamo CO2 rodikliai geriausi savo segmente Europoje ir pasauliniu mastu. Tuo tarpu SKYACTIV-G benzininis CX-5 variklis jau pasiekė geriausiojo savo klasėje vardą JAV.
 
Šiuose varikliuose netaikyti industrijoje įprasti metodai, kurie naudojami hibridiniuose automobiliuose ar elektromobiliuose, siekiant sukurti ekologiškesnius variklius. Vietoj to „Mazda“ siūlo patrauklią CX-5 SKYACTIV alternatyvą. Dar nepradėjus prekiauti „Mazda CX-5“ automobiliais, juose naudojama naujos kartos variklių technologija jau pradėjo rinkti apdovanojimus pasauliniu mastu.
 
Per ateinantį dešimtmetį vidaus degimo variklio technologija išliks dominuojanti ir užims apie 80 proc. rinkos. Turint omeny, kad vidaus degimo variklis išnaudoja vos 40 proc. savo efektyvumo, tai atveria daug erdvės variklio tobulinimui. Tad SKYACTIV benzininių ir dyzelinių variklių bazinės savybės bus palaipsniui gerinamos pažangiomis technologijomis.
 
„Mazda“ Zoom-Zoom strategija numato ne tik nuolatinį variklių tobulinimą, bet ir automobilių svorio mažinimą. Tikslas – sukurti kiekvieną naujos kartos automobilį 100 kg lengvesnį nei jo pirmtaką. Be to, siekiama, kad 2015 metais vidutinis degalų sunaudojimas būtų 30 proc. mažesnis nei 2008.
 

Komentarai

Kategorijos