Karštos naujienos tiesiai iš automobilių parodos Ženevoje (I dalis)

Pateikiame pačias karčiausias naujienas iš didžiausio Europos naujų automobilių pristatymo renginio. Apie viską trumpai ir koncentruotai.

Bene didžiausia naujiena išlieka Ferrari F12 Berlinetta. Šiaip ar taip - 730 AG, nuo 0 iki 100 km/h vos per 3,1 sekundes. Maksimalus greitis 340 km/h. Tikrai puikus kūrinys. Tik patarlė sako, kad jei Ferrari sukuria gerą gatvės automobilį, F1 bolidui laiko nelieka. Pirmi F1 bandymai šiais metais patvirtino šia tiesą. Bet kokiu atveju Ferrari reprezentacija buvo viena pagrindinių.

Įkandin Ferrari savo žaislą pristatė Aventador J pristatė Lamborghini. Jis neturi nei magnetolos, nei kondicionieriaus nei parkavimo sistemos. Tačiau jau aišku, kad vienintelis egzempliorius kainuoja 2,1 milijonus eurų. Su "konservų atidarytuvu" padirbėta šauniai. Kiekvienas pyplys tik ir įsivaizduoja kaip lekia su "pilna vėjo burna". Būkite realistai. 700 AG turintis V12 variklis jam leidžia įsibėgėti iki 300 km/h ir daugiau. O tokiu greičiu į jūsų galvą pataikiusi nuorūka galvą peršautų kaip kulka.
Kitas "tautos automobilis" pristatytas Ženevos automobilių parodoje yra McLaren MP4-12C. Tik dar šiek tiek padailintas vyrukų iš Mansory. Nuo to jo kaina padvigubėja. Tačiau didesnė problema, kad su juo negalima važinėti gatvėmis. Aukso spalvos dažai taip blizga, kad apakintų šalia važiuojančius automobilių vairuotojus ir yra didelė tikimybė, kad jie kliudys ir jus.
Tačiau jei Jums svarbiau ne spindesys, o greitis, aplankykite nedidelį Apollo stendą. Liaudyje sakoma, kad vokiškas automobilis Volkswagen skirtas liaudžiai, o vokiškas Apollo psichopatams. Ypač šis posakis tinka kalbant apie Apollo Enraged. Šis atnaujintas Apollo turi 4,2 litro V8 variklį, kuris išvysto 780 AG. Visą kitą pasako laiko matai. Nuo 0 km/h iki 100 km/h per 2,9 sekundes, o iki 200 km/h – 8,7 sekundės.
2013 metų Koenigsegg Agera Range jau matytų versijų patobulinimas. Švedų kompanija "Koenigsegg" vis užsimena apie norą pretenduoti dėl greičiausio serijinio automobilio titulą. Panašu, kad link tikslo eina mažais žingsniukais. Paskutinis pasiūlymas yra 20 kilogramų lengvesnis ir 20 AG galingesnis ateinančių metų modelis. Dabar jis turės 960 AG.
Ši kartą Pagani neturėjo ką pristatyti, nes jie naujus automobilių modelis išleidžia "vieną kartą tarp Pasaulinių karų". Todėl parodė Pagani Huayra Carbon Edition. Tai ta pati Huayra tik su karboniniu kėbulu. Daugiau šviesų ir automobilis tviska kaip naujiena.
Tai tiek naujienų iš Ženevos automobilių parodos salės prie kurios įėjimo parašyta "Ponas Abramovičiau, prašome eiti čia". Prie kitų salių, kur yra žemiškesni automobiliai, spiečiasi "tuntai varguolių", todėl naujienų iš ten teks palaukti iki rytojaus.
 
Šaltinis: automanas

Komentarai (6)

nu jo 2012-03-08 23:09
graziau nei nuogos bobos ipac ta visa is anglies pluosto padaryta
monka 2012-03-08 22:11
saunu
Marius 2012-03-08 21:33
tikras grozys
lina 2012-03-08 20:24
ne tu vienas deimantas tokios nori
aleksas adomavicius 2012-03-08 12:15
blyn ce masinos ar kas?
aleksas adomavicius 2012-03-08 12:13
gan lievos bet ir geros msinos bet neypitkceu nesesu lol

Kategorijos