Mazda Tokijo parodoje pristato elektroautomobilių alternatyvą

Tokijo automobilių parodoje debiutuoja dvi „Mazda“ naujienos – „TAKERI“ ir CX-5, skirtas Japonijos rinkai.
Hirosima, Japonija (gruodžio 1 d., 2011). „Mazda Motor Corporation“ savo naujausio koncepcinio modelio „Mazda TAKERI“ pasaulinę premjerą surengė prasidedančioje 42-ojoje Tokijo automobilių parodoje. Čia kartu su naujausiomis „Mazda“ technologijomis ir serijiniais modeliais pirmą kartą Japonijoje pristatomas ir vietos rinkai skirtas visureigis CX-5, apginkluotas pažangiausiomis degalus taupančiomis SKYACTIV technologijomis.

Šiemet „Mazda“ dėmesį koncentruoja į aplinką tausojančias technologijas, toliau įgyvendindama savo koncepciją šalinti ribas judėjimo laisvei. Kompanija ir toliau laikosi nuostatos visiems, kurie įsigyja „Mazda“ automobilį, ne tik suteikti vairavimo malonumą, bet ir tausoti aplinką.

Pristatydamas būsimųjų „Mazda“ vidutinio dydžio sedanų prototipą – koncepcinį „Mazda TAKERI“ – kompanijos vadovas Takashi Yamanouchi kalbėjo:

„Tai nėra nei elektrinis, nei hibridinis automobilis. Jame montuojamas dyzelinis SKYACTIV-D 2,2 l variklis, 6 laipsnių SKYACTIV-DRIVE automatinė pavarų dėžė, „i-stop“ sistema ir mūsų naujoji energiją regeneruojanti stabdymo sistema „i-ELOOP“. Šios technologijos užtikrina degalų vartojimo efektyvumą, koks yra hibridiniuose automobiliuose, tuo pačiu neatsisakant automobilio dinamiškumo ir galimybės be sustojimo keliauti ilgus atstumus – iki 1500 kilometrų. Tęsėdami savo pažadą didinti energijos vartojimo efektyvumą vidaus degimo varikliuose, galime sakyti, kad šiame modelyje pasiekėme šiuo metu įmanomą efektyvumo viršūnę, todėl šį prototipą galima vadinti pagrindine alternatyva ekologiškiesiems elektromobiliams“.

Ekonomiškoji SKYACTIV sistema bus montuojama ir antrojoje didžiojoje koncerno „Mazda“ naujienoje, pristatomojoje Tokijuje – miesto visureigyje CX-5, skirtame Japonijos rinkai. Tai bus pirmasis serijinis „Mazda“ modelis, kuriame diegiamas pilnas SKYACTIV technologijų komplektas, įskaitant variklį, kėbulą, važiuoklę ir pavarų dėžę bei bus išlaikytas „Mazda“ sukurtas KODO tematikos dizainas.

„Šis pirmasis pagal SKYACTIV technologiją pagamintas automobilis pateks į sparčiai augantį miesto visureigių „crossover‘ių“ segmentą, tačiau mes esame tikri, kad jis taps vienu iš mūsų pagrindinių serijinių modelių“, – sakė T. Yamanouchi.

Prekybą abiejų modifikacijų – benzininiu ir dyzeliniu – CX-5 modeliais Japonijoje „Mazda“ planuoja pradėti kitų metų pavasarį. Balansą tarp rafinuoto vairavimo, aplinkos tausojimo ir saugumo išlaikantis CX-5 nuvažiuos 18,6 km su litru degalų ir tai bus taupiausias miesto visureigis iš visų, kokius galima įsigyti Japonoijoje.

Pirmasis Europos rinkai skirtas automobilis, turintis SKYACTIV technologijas, taip pat bus miesto visureigis „Mazda CX-5“. „Inchcape Motors“ salonuose Lietuvoje jis taip pat turėtų pasirodyti pavasarį.

Komentarai

Kategorijos